Personal training

Personal trainer

Het overgrote deel van mensen die gemotiveerd raken om te gaan trainen stopt er ook na een paar weken weer mee. Het begint met goede voornemens, vervolgens wordt er zeker twee weken intensief gesport en op voeding gelet en dan begint het rustig af te nemen. Totdat er uiteindelijk geen motivatie meer is, en dan is het helemaal klaar. De doelen zijn niet behaald en jij hebt er niet heel veel aan over gehouden. Is dit bij jou ook het geval? Of kom ik in de buurt? Begin dan met personal training bij mij van ByJesseInShape! Samen behalen we jouw doelen met de juiste schema’s. Volledig op maat gemaakt! Lees hieronder snel meer.

Personal coach

Lijkt personal training jou wat? Laat je dan helpen door mij als personal coach! We beginnen met een gratis proefles waarin we kennismaken voor het echte traject. Jij komt zo meer te weten over de personal coach die ik ben, en wat de kosten zijn van de personal training. Daarnaast kom ik meer te weten over jou. Ik zal er met verschillende vragen achter komen wat jou sportgeschiedenis is, wat jouw huidig eetpatroon en sportsituatie is, of je in het verleden blessures hebt gehad of daar nu last van hebt, wat jouw doel is met personal training en wat je van mij als personal coach verwacht. Met deze informatie kan ik het best op maat gemaakte schema voor jou samenstellen die je kan bedenken. Personal training van mij zal jou helpen je doelen te behalen!

Tarieven

Waar je op gaat focussen met jouw personal trainer

Wat voor doel jij dan ook voor ogen hebt, ik maak er op maat een trainingsplan voor. Daarnaast wordt jouw voedingspatroon ook volledig aangepakt. Samen gaan we kijken wat er voor nodig is en hoe de dit gaan aanpakken. Met deze twee samen is resultaat een kwestie van tijd. Personal training geef ik veel aan mensen met het doel gewicht te verliezen, spier op te bouwen of sterker te worden.

Voor spieropbouw en krachtopbouw zullen we gericht trainen. Hiervoor moet je voeding ook in orde zijn. Het is namelijk de bedoeling dat je veel eiwitten eet om ervoor te zorgen dat je spieren goed kunnen groeien en herstellen. Wanneer je traint voor spier- en krachtopbouw heb je dus genoeg bouwstoffen nodig om dit te kunnen realiseren. Uiteraard zijn eiwitten dus de basis om die spiergroei of krachtopbouw te laten plaatsvinden.

Voor gewichtsverlies zullen we met personal training ook krachttraining inzetten. Op de lange termijn zal je hier namelijk veel voordelen van ervaren. Hoe meer spiermassa je hebt, hoe meer je lichaam in rust alleen al zal verbranden! Daarnaast is voeding hier ook weer heel erg van belang. Hiermee willen we een calorietekort creëren wat essentieel is om vet te verliezen.

Heeft dit meer inzicht gegeven in mijn personal coaching? Neem direct contact op voor een op maat gemaakt traject! Samen behalen we jouw doelen.

Gratis proeftraining

Om een plan op maat te kunnen maken is het van belang dat we, gratis en vrijblijvend, een intake gesprek inplannen zodat we elkaar leren kennen en jouw verwachtingen in kaart brengen.

We bespreken meteen wat nodig is qua wekelijkse trainingen en de eventuele voedingsaanpassingen. Zodat jij weet wat er voor nodig is om je doel te behalen.

Onze website maakt gebruik van cookies om de gebruikservaring te verbeteren, door de site te gebruiken stemt u in met ons gebruik van de cookies.